ZOOOOOOM
شنبه 24 تير 1391برچسب:, :: 12:0 ::  نويسنده : mahshid

 

 

 

شاید شما هم جزو افرادی باشید که از خوردن کیک های لذیذ و خوشمزه لذت میبرید ، به هر حال ظاهر این قبیل شیرینی ها به قدری فریبنده است که هیچ کس نمیتواند از خوردنشان خودداری کند .

میان کیک مورد علاقه و ابعاد شخصیت شما ارتباط مستقیمی وجود دارد که میتوانید با انتخاب یکی از کیک های زیر به آن پی ببرید :

 

کیک شکلاتی

کیک توت فرنگی

کیک وانیلی

کیک هویج

کیک میوه ای

کیک لیمویی

 


 

کیک شکلاتی

 

اگر کیک شکلاتی را می پسندید فردی دست و دلباز هستید و همیشه آمادگی کمک به دیگران را دارید .

خلاقیت شما بسیار زیاد بوده و فردی ماجراجو ، بلند پرواز ، کمال گرا و اغلب احساساتی هستید ، ممکن است شما در ظاهر فردی سرد و خشک به نظر برسید اما در باطن فردی خون گرم هستید.

از ریسک کردن در زندگی نمیترسید و دوست دارید زندگی شما بالاتر از حد متوسط باشد ، محبت به دیگران رضایت خاطر فراوانی برایتان به همراه دارد . 

 


 

کیک توت فرنگی

 

شما فردی احساساتی ، دوست داشتنی و خونگرم هستید و همیشه برای مراقبت از اطرافیان تلاش میکنید و همواره برای حل مشکلات انها پیشقدم میشوید .

فردی زودرنج هستید و موضوعات کوچک شما را به سرعت ناراحت میکند و گاهی اوقات توجه بیش از حد به احساسات میتواند در زندگی تان تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد .

 


 

کیک وانیلی

 

شوخ طبع و بامزه هستید و البته بعضی اوقات نیز گستاخ میشوید .

فرد کم تحرکی نیستید اما در پاره ای از موارد شک و تردید ، شما را از انجام فعالیت هایتان باز میدارد و انگیزه لازم را برای ادامه راه از دست میدهید .

اطرافیان از بودن در کنار شما لذت میبرند اما باید مراقب باشید که باعث خشم و عصبانیت شما نشوند ، دوستی های شما اغلب دارای دوام بسیار زیادی است .

 


 

 کیک هویج

 

اگر شما عاشق کیک هویج هستید پس همیشه خنده بر لب دارید و فردی بذله گو ، شوخ طبع و دوست داشتنی میباشید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت میبرند و خوشحال میشوند .

شما دوستان باوفا و صادق زیادی دارید و قلب پرشور و مهربان شما باعث میشود نسبت به هر شخص خصوصیات اخلاقی متفاوتی نشان دهید .

 


 

کیک میوه ای

 

شما همواره به دنبال کارهای پر ماجرا و پر حادثه هستید ، از نظرات و ایده های جدید استقبال میکنید ، در زمان عصبانیت ناگهان آماده دعوا و پرخاشگری میشوید .

گاهی اوقات فرد عجیب و غریبی میشوید و خصوصیات ویژه و گاه متناقضی در شما دیده میشود و همواره دوست دارید دیگران شما را با صفات وفادار ، صادق و وظیفه شناس بشناسند .

 


 

کیک لیمویی

 

در زندگی تان فردی راحت هستید و شمرده سخن میگویید و هنگام حرف زدن از دست هایتان استفاده میکنید ، در صحبت کردن مهارت زیادی دارید و به طور حتم میتوانید معلم و استاد خوبی شوید .

اغلب دوست دارید رهبری گروهی را بر عهده بگیرید و همیشه دوستان زیادی در اطراف شما به چشم میخورند . 

 

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هیچ چیز اتفاقی نیست....حتی هدایت شدن شما به این صفحه!!! وب سایت پربازدید دیگه من : ISFAHANCITY.TK پیشنهاد میکنم نگاهی بندازید...
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 151208
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1